barisan jQAF - SK Agama Sibu, Sarawak -
berdiri dari kiri : NURSHAMSINA-SHARAH-SUZILAH-WAN SALINI
duduk dari kiri : SHAHIR-HAFIEZ-ROSLAN




KERJAYA YANG MENCABAR....?
agak mencabar kerana :-
- tempat kerja saya ni jauh.. terpaksa merentasi Laut China Selatan.. huhu
- saya terpaksa berjauhan dari keluarga .... :(
- tiada lagi teman2 dulu yang sama2 bergembira dan bersedih... miss sgt2 kat diorg..
- matapelajaran yg saya ajar, mmg mencabar kerana saya sendiri masih kureng, walaupun berijazahkan nya...
TETAPI....
- saya tak penah mengalah pun.... duit banyak abes kat Air Asia.. ape bleh buat.. kalo ade jambatan merentasinya, mesti syok... tapi saya tahu itu adalah MUSTAHILL...!!!!!!!!!
- HUHU..mestilah rindu sgt2.. terutama kat femly.. tapi, tepon kan ade.. hello.. mak ayah apa khabar...? dah makan..? imagine je mereka di depan saya..
- dapat teman baru.. oke ape... seronok & hepi.. berkawan biar seribu..
- tengah belajar dan akan terus belajar.... i luv ALLUQHATULARABIYYAH..!
edit post
Reaksi: 
0 Responses