hari ni.. aku kureng sihat skit..mata pedih, batuk 2,3 saat sekali, perit tekak aku.. nak kata demam, dahi aku tak bape panass..sedan2 jep..

semalam, g jumpe doc. HASIL nye...


___ aku kena mc 2 ari

____ kene duk umah,

____ yg paling sesak, doc suh pakai topen.. huhu... tanok
aku... rimassss


adakah ini tanda2..... tu... tanak tanak... !!


td pagi aku joging dalam umah, naik turun tangga.. abis floor aku mop..

biar kuar peluh..


UBAT,,> aku biar jek kat tepi meja tv.. bukan tanak telan>>>
die punye efek tu yg buat aku tak tahan..
ngantok tahap tak ingat dunia.. huhu....


semoga aku cepat sembuh,... AMIN.. YA rabbaal ALAMIN... :)... :) ('_')



3 Responses
  1. Unknown Says:

    kalau makan ubat mesti lagi cepat sembuhkan.DIA nak tengok usaha gak.tak boleh serah bulatbulat kat DIA.


  2. sharah Says:

    tq deq... ni kepala berdenyuT2 le plaK.. paracetemol la jwb nye...


  3. skinny jeans Says:

    Themes with flowers make the blog more pretty..